Dilaraknsz ilk defa bi başlıkta “sakin olun, normal” gibi yazılan yorumlar gördüm yorum yapan deneyimli annelere ayrıca teşekkürler. Diğer başlıklarda en ufak bir sancıdan bahsedildiğinde “hemen hastaneye gidin, doğuruyorsun” vs gibi insanları telaşa sürükleyen kendinden emin yorumlar yapılıyor. 28.haftadan beri erken doğum riskim var karın sertleşmesi ve kasılma sebebi ile. İki haftadır da arada bahsettiğiniz tarzda tarz ağrılarım oluyor, 35.haftadayım şuan iki gündür daha da arttı. Doktorum sancı düzenli aralıklarla gelip gitmiyorsa çok yoğun değilse korkma dedi. İnşallah hepimiz yavrularımızı vaktinde sağlıkla kucağımıza alırız ☺️