nurmltli61 tüm bunlar çok fazla çoğunu kullanamadan geri getireceksiniz. Göğüs pedi de birkaç tane yetecektir zaten öyle ilk günden şakır şakır süt gelmeyeceği için süt akma gibi bi poblem yaşayacağınızı düşünmüyorum.Biberon ve pişik kremine de hiç gerek yok. Zaten mama verseler bile şırıngayla veriyorlar biberon emzik kullandırtmak istemiyorlar. Pişik kremi de zaten yenidoğan iki üç güne pişik olmaz yine gerek yok. Hemşrieye 2 takım artı yanınıza 3 takım çooookk fazla… Hemşireye 1, yanınıza 2 takım alsanız gani gani yeterli olur size. Hemşireler alt açma örtüsü de kullanmıyorlar. Şampuan olarak dalinden de uzak durmalısınız bana kalırsa çünkü alerjik bir şampuan yenidoğan cildini tahriş edebilir. Islak mendil olarak da sleepy daha iyi gibi.