Kızlar merhaba idrar kültürüm temiz çıktı ama crp geçen hafta 17ydi bu hafta 24 küsür olmuş . Şuan hastanede magnezyum takviyesi aldığım için yatış vermişti doktorum sabah taburcu olmadan tahlil istedi . Şimdi e nabızdan baktım sonucuma .
Antibıyotık de kullandım 2 haftadır sabah akşam neden yükseldi bu canım sıkıldı gece gece 😔
Akıntı koku ağrı hiçbir şikayetim yok korkacağım bir değer mi nasıl düşecek bu
Serklajlıyım bide