Senemm5834 Devlet hastanesi isteğe bağlı sezeryan yapıyor mu bilgisi olan varmı kordonlarimi da bağlatmak istiyorum
Gizeminannesi Senemm5834 2. Gebeliğin ve sezeryanla doğum yaptıysan zaten sezeryanla doğum yapacaksın. Ama ilk gebelikse isteğe bağlı yapmazlar 30 yaş altı zaten hiç bağlanmıyor
Suuu-- Senemm5834 Galiba isteğe bağlı olmuyor devlet çünkü en son çare olarak sezaryen düşünüyor Bir yandan çok iyi aslında Ama tüp bağlatmak istiyorsan bence bı konusmalisin :)
staRmama Senemm5834 isteğe bağlıyı bırak bana gün vermişlerdi gününden önce doğum başladı sezaryen günü verdikleri halde normale zorladılar 😂 14-15 saat sancı çektirip yine zorunlu sezaryene aldılar 🥴
Senemm5834 Gizeminannesi 2 tanesi normal doğum olmuştu teşekkür ederim 😊 o zaman bana Özel gözüktü 😏😊