Ben detaylı ultrasonu 20.haftada yaptırdım, şeker yüklemesi için de 24.haftada istedi doktorum, önümüzdeki salı yaptıracağım. Çevremde birkaç kişiye söylediğimde “sakın yaptırma bebeği şoka sokuyorsun” tarzında şeyler söylediler, ben de kimseye söylememe kararı aldım çünkü doktorum daha ilk görüşmemizde bile söyleyip bilgilendirmişti, neden yapılması gerektiğini açıklamıştı. Ben bu konuda doktorların dediğine bakarım, senin de doktorun öneriyorsa bence burada çok araştırıp sorma fikrin etkilenmesin