İkinciler daha kolay oluyor. Gerçi benim ilkte kolaydı🙈 benim doğumda nisanın ikinci haftası inşallah🌸
Bazen planlanan tarihten erken gelebilirler. Doktorum öyle olursa acilden direkt giriş yaparsın demişti.
Oğlum 37 de doğdu bana kızımda 37 de doğacak 38 i bekleyemeyecek gibi duruyor ama bakalım🙃