Rosee Doğuruyomuyummm acaba 😢 35+3 kilosu 2850 gelişimi 2 hafta önde hafıf adet agrısı vardı kasıklarımda bıde dun aksamdan sabaha bebek karnmda tas gıbı oluyo aralıklarla sonra düzeliyodu doktoruma geldım nstye bagladılar düzenli doğum sancılarım cıktı alttan muayene yaptı acıklıgımda varmıs bıraz kac santım söylemedı ebe yatısım yapıldı hemen doktorum eve gidip bi duş almama bile izin vermedi doktorum ebeler cok iyi doguruyomuyum diye soruyorm sanırım benı korkutmamak icin bişe demiyolar sakın ol canım bıseyın yok sadece sancılarını durdurmak ıcın yatıs yaptk felan dıyolar gercekten oylemı yoksa dogurcakmıyım böyle olan varmı aranızda 😢
Sahmel35 Rosee ben öyle oldum 3 gün yattım ilaç veriyorlar sancıyı durdurdular çıkışımı verdiler korkma canım bişey olmaz 4 saat aralarla turuncu bi ilaç ismini unuttum ben
Buseeozd Rosee eğer doğumu durdurmak için bişey yapacaklarsa ondan yatış yapılmıs olabilir. Size herhangi bir sekilde doğuma alıcaz demedilerse alternatif arıyolardır bence. Sağlıkla atlatın insallah.
Gulmert Rosee hayırlısı olsun ins zamanında sağ saglim alırsın bebeğini kucağına üzülme belki gerçekten durdurmak için yatiriyorlardir
Rosee Sahmel35 İnşllah benımde durur yatısım yapldgndn berı ılaçla durdurmya calısıyolr sancılarm 5 den 3 dustu sonra bı ara baya azaldı gel gıt oluyo ınsallah vaktnde dogurrm