kittyco Merhaba kızlarr 39+3teyim bugün sütüm gelmeye başladı doğurur muyum bikaç güne bu doğum habercisi mi
Rozzzzaa kittyco bir bilgim yok canım benim doğumdan önce böyle bir durumum olmadi üstte kalsın bilen vardır
Tutaste_ kittyco tamam işte geliyosa güzel sütün olur dogumdan sonrada demekki. Dogur artık zaten bısey kalmamıs 😀
T-aksoy Ben 16. Haftadayım süt geliyor ben hamilelikten önced sütüm geliyordu ya. Bende erken doğum olur mu diye düşünüyorum ama erken doğuma sebep değil diye okudum
kittyco T-aksoy oksitosin hormonu salgılanıyor doğum esnasında da rahim kasılmaları için salgılandığından doğumu başlatabilirmiş
Tutaste_ T-aksoy yok ya her yqzılanada ınanmayın İnternetten. 19dann beri geliyodu dogurdum 38+3 te Sezeryan la