Merhaba arkadaşlar daha önce geçen sene Ekim ayında aşılama yaptırmıştım ilk aşılamamdı olumsuz sonuçlandı maalesef özel bir hastanede yaptırmıştım. Bu sefer üniversite hastanesinde yaptırmak istiyorum yakınlarda üniversite hastanesinde yaptıranlar maliyeti ne kadar oluyor acaba 🙏🏼
Mersin üniversitesi’nde yaptırmak istiyorum