Özel hastane fiyatları o kadar fazla ki hiç o parayı vermek istemiyorum. Eğer istersem yapabilirim özelde ama yine de bizi bebek masrafı ile beraber zorlayacak gibi devlette yapmaya ise odaların dogum sonrası 2 kisilik olması ve acaba kaba davranilir mi düşüncesi ile korkuyorum. Doktorum çok iyi devlette ki ama yine de dogum anında nöbetçi kim ise o olacak doktor da ebe de sizce hangisi daha mantıklı (özelde dogum 35-40 bandında)