Seda05 [bilinmeyen] benimde 6 haftalık daha almadım olsun verilir ya can taşıyoruz sonuçta ye oraya düşünme sıkıntıya düşme
Sdfnrllh Ezo-masum amin canım inşallah. Peki ultrasondan bakarken doktor o sıra sen de bakmadın mı ekrana hiç mi görünmedi
Ezo-masum Sdfnrllh valla canım heycandan hiç bişey görmedim karşımda ekran varmış ben eğilip doktorun baktığına bakıyorum🙈doktor kızım aklın nerde dedi 😂😂😂
Sdfnrllh Ezo-masum Hımm ama kötü bişey dememiş sonuçta illa ki bişey görmüştür o . Ben ultrasona girdiğimde özellikle bakarım az çok anlamaya çalışıyorum doktorun söyledikleri mantıklı geliyor mu gelmiyor mu diye. Sonuçta bi hemşireyim ne kadar yani olsam da
Mimnak Seda05 öncelikle hayırlı olsun bnmde ilk 16 haftalık daha çok yolu var 😂 sen ne kadarsın yeni mi öğrendin
Seda05 RabiaMm ayın 4nde kontrolüm vardı 6 haftalık olmuşsun dedi. Bu cuma yada cumartesi gel kalp atışını duyucaz dedi cuma günü eşim işte olacağı için cumartesine aldım cumarteside doktorumun işi çıkmış pazar günü gidicez duymaya 😊
RabiaMm Seda05 hafi bakalım inşaAllah hayırlısıyla duyarız ikimiz de canım😍, benim doktor da bugün nöbetten çıkmış gitmiş o yüzden gidemedik doktora yarın gitcez bakalım😊