Ezgisu Seda05 ne güzel 🥰 benimde ilk 19 haftalık olduk biz ❤️ Hiç yeni deme bende yeni diyordum ne ara bu kadar olduk bilmiyorum 😀
Mrvkzlkya Seda05 benimde ilk gebeligim 39+2 kizimizi bekliyoruz inşallah sezeryanla olmadığından günümüzde belli değil malesef ama melegimizi beklemekte güzel Rabbim herkesin kucağına hayırlısıyla almayı nasip etsin
Hazinem Seda05 bnm de ilk yolu baya baya yarıladık çoğu gtti azı kaldı zmn su gbi geçiyor 33+1 günlük olduk 🥰😍
Betyil Seda05 benimde ilk gebeliğim canım 15+4 olduk biz 👼 Rabbim Hayırlısı ile kucağımiza almayı nasip etsin 😍
Betusm Seda05 ben 17. Haftada nadir hissettim sonra 18. Haftada biraz daha belirgin şuaan zaten horon tepiyor heralde 😂
Ezo-masum Yorgungebe benim bugün tam 6 Dayım gittim bebem gözükmedi kötü bişey de demedi doktor 8 haftada gel kalp atışını duyarız dedi ama herkes erken duymuş bende endişelendim