iremmakk aynısı bana olduğunda salgın kapmıştım denizden. Çok illet bir şeydi. Çokta bulaşıcı. Benden kızıma, kızımdan eşime, bize bakmaya gelen kim varsa sırayla onlara bulaştı. Kuluçkaya yatan kişideki gibi ağır geçirmedi tabi kimisi ama ilk bende bulaş olduğu için yarabbi ölüyorum sandım. 4-5 kusmak iyi ben 15 dk aralıkla çıkartıyordum sayaç gibi. Alttan çıkartmak karın ağrısı çekmek de cabası afedersiniz su gibiydi ishal hasta bezi aldık. Serum taktı doktor onu bile çıkardım. Eşimle, kızıma iğne yaptılar hemen geçti onların ama ben çok fenaydım, su içsem çıkıyordu 3 günde 3 kilo gitmişti. O günden beri denizden ve salgından çok korkuyorum, biri yanımda karnım ağrıyor midem bulanıyor diyince hemen uzaklaşıyorum travma kaldı resmen ve o günden beri de denize gitmiyorum. 2 senedir salgın korkum yüzünden tatil yapmadık. Umarım aynısı değildir çok zor çünkü yapabilecek tek şey iğne yaptırmak mide bulantısını ve kusmayı hemen kesiyor, ishal içinde probiyotik takviyesi almak. Geçmiş olsun umarım salgın değildir.