gammzeeaa Merhaba bebeğim 20 günlük çok gaz sancısı oluyor ve bu hafta aşırı derecede kusmaya başladı Bu süreçte Reflu yatağı kullanmamız gerekiyormuş ama alirken neye dikkat etmem lazkm marka olarak kullanıp memnun kaldığınız bir ürün var mı.
Asi_07 gammzeeaa benim kızımda reflü sorunu yaşıyor 24 günlük her emdiğinde kusuyor doktorumuz reflü yatağı önerdi 1 haftadır kullanıyorum gece faydasını görüyorum gündüz genelde uyumuyor çok kısa uyuyor ben Trendyoldan aldım şimdilik memnunum
Damlaozzz gammzeeaa Ebebek markasınınkini aldım bebeğim o kadar alıştıki 6 ay oldu artık bırakıcaz benimkide ilk başlarda çok kusuyordu gece korkuyordum iyiki almışım diyorum şimdi