Fatmasari Kizlar merhaba 36. Haftaya girdik. Hala kafama yatan bir isim olmadı sizlerden de fikir alabilir miyim
Nutella- İlk kızım Sare, ikincisine Eslem düşünüyoruz, Maysa da var benim aklımda bir de Ela ismini çok beğeniyorm