Aslaninannesi_ Kahvesever12 benimde hep makat gelişti dönmedi cuma günü sezaryen günü aldık hatta dönmez daha dedi 38e gün aldık
Kahvesever12 Aslaninannesi_ bende bu cumartesi gidicem 35 im banada verirler belki doktor en fazla şubat sonuna kadar bekleyebiliriz demişti
Kahvesever12 Aslaninannesi_ yok özel ama devlete de gittim dönmesi çok zor dedi . Özelde 38 e kadar en fazla dönebilir bekleyelim dedi
Anne1214 Gnc-ksk bende 33 haftalığım canım hiç durmuyor kemiklerime tekme atıyor canım yok yanıyor uyuyamıyorum 😄
Atlasin-Annesi Gnc-ksk ayy geceleri sürekli oynuyoruz ama ben durunca panikliyorum hiç durmasın istiyorum da yorulunca hemen sakin sakin duruyor
Kahvesever12 Aslaninannesi_ valla yüzde 95 bebek bas pozisyonunda doğarmış yüzde 5 lik kısımda ilerliyoruz bakalım doğunca ne gibi farklılıklar devam edicek 😂
Aslaninannesi_ Kahvesever12 ay sorma geçen ben burda biriyle kavga ettim yok bebekler normalde baş aşağı dürür bebeğinizde bir sorun olabilir demez mi sinir oldum ağzıma geleni saydım . Evet evet bakalım doğunca neler bekliyor bizi 😀