ebrarozklc9723 Kızlar çatlak önleyici olarak ne kullandınız, neler yapılması lazım, kaçıncı aydan sonra krem vs kullanmaya başladınız
tugceci ebrarozklc9723 ben mustela ve weebaby nin catlak önleyici kremini kullanıyorum ama hiç düzenli bi kullanım olmuyor aklıma geldikçe sürüyorum. Weebaby çok hoşuma gidiyor ama hem dokusu hem kokusu tavsiye ederim
Gulcan355 ebrarozklc9723 ben bu tarz şeyler kullanmıyorum kimyasal maddelerden korktuğum için sade badem yağı kullanmaya başladım iyi nemlendiriyor ve catlakliklara karşıda bire bir