mrvebadee kesinlikle eş kalmalı anne değil, çocuğu annemizle yapmadık😄, babasının ilgilenmesini istiyorsanız doğumdan itibaren her şeyi görmeli, benim eşim doğuma da girdi refakatçimde oydu, doğumhaneden eşim çıkardı, ilk bezini eşim değiştirdi, ilk gece ikisi beraber uyudu, ilk ay mama verdik bi kere bile mamasını ben yapmadım. Eğer annem kalmış olsaydı eşim her şeyden uzak kalmış olacak ve mecbur kalmadığı için bebek bakımını öğrenemeyecekti, çok şükür her zorluğu gördü. Doğumdan bi hafta sonra da herkesi evden göndermiştik eşim destekçim olduğu için çekirdek ailemizle erkenden baş başa kalmıştık bu bile çok önemliymiş. Şu an 2.ye hamileyim yine eşimle her şeyi beraber yapıcaz inşallah, ilk doğumumdan sonra benden daha çok lohusaydı herkese doğurduk diyordu şimdi de yine kendisi hamile gibi bakalım bu sefer ki lohusalığı nasıl geçecek 😂😂😂