ASE6154 bence hiç öyle düşünmeyin şuanki evim 2+1 çok küçük geliyor bize çok daralıyoruz çocuk uyuyor sessiz olmak için çabalıyoruz falan, evin büyüklüğü küçüklüğü değil bence mesele birbirinden uzaklaşmak için ama evin enerjisi var ona inanıyorum bir de evini sevmek çok önemli. Şuanki evimi sevmiyorum mesela sürekli negatif yönleri dikkatimi çekiyor