CananENES bugün 15 oldum bende. Kabızlık benim hamilelik öncesinde de çok sık yaşadığım bir sorundu. Probiyotik yoğurtların aman aman faydasını görmedim, probiyotik süt, kefir gibi şeyleri de tadından dolayı içemiyordum. Kahvaltılarda birer tane kuru kayısı kuru incir yiyerek, içtiğim su miktarını artırarak, yemeklerde yeşillikli salata çok tüketerek bu sorunu çözüyordum. Ama hamilelikte bulantılardan çok su içemiyordum incirden kayısıdan da midem bulanıyordu hamile bir arkadaşım doğal şalgam suyu getirdi hiç ümidim yoktu denerken, hayatımda en son on sene önce içmiştm herhalde 😄 ama gerçekten işe yaradı. Her gün küçük bir bardak içmeye başladım çok şükür çok rahatladım. Bünyeden bünyeye değişir tabi ama bunlardan denemedikleriniz varsa denerseniz faydasını görürsünüz umarım