Suleee_c Merhaba benim de özel eğitim belgem var halk eğitimden aldım Bildiğim kadarıyla Milli eğitim müdürlüğüne gidip başvuru yapıyorsun onlar seni öğretmenlerin yanında ihtiyaç var ise çağırıyorlar imkanları da güzel diye biliyorum, sanırım sizde ilinizde olan milli eğitim müdürlüğüne başvurmanız gerekebilir, özelde de kendi imkanlarınızla bulabilirseniz girebilirsiniz diye düşünüyorum