Seymacyln iyi bir doktor asla yanılmıyor . Kızımda 11+4 de kız dediler ve doğana kadar hep kız dendi kızım oldu . Şimdi yine hamileyim 12 haftadan beri hep erkek dendi şuan 22 haftalık sayılırız detaylı da gösterdiler net erkek . Doktorunuza guvenmiyosaniz iyi bir doktora gidin kesin çözüm için