kızlar 39+6 haftadayım bebeğimin başı kanala yerleşti, 2 gündür rahmin üstünde baskı ve hareket hissediyorum beden olur yaşayan var mı? sancı çekmiyorum arada batmalarım ve bel ağrılarım oluyor ama rahmin üstündeki baskı sürekli devam ediyor ve bugün tüm gün karnım semsertti