Eliffbaby Merhaba canım anneler hamilelikte doğal bal tüketmenin bir sakıncası var mı ? Bir de chia tohumu bunu doktorum tüketme dedi ama balıktan tiksindiğim için omega 3 açısından faydalı olur diye düşünmüştüm smoothelere çok yakışıyor
2cocuk2kopek Eliffbaby bal yiyiyorum. Ama chia yı kullanmamanız gerek . Bitki çayları dahi izin verilmiyorken ben hamile değilken bile chiada sorun yaşadım
Catperson Eliffbaby bal serbest canım. Özellikle önerdi diyetisyen tatlı ihtiyacını yaş kuru meyvelerle baldan karşılamaya çalışıyoruz. Bal sevmem o ayrı belki tatlı yaparken kullanırım
Eliffbaby Ay annem nerden duymuşsa çocuk kekeme olur diyor benim de görümcem doğal bal gönderdi süte katarım diyordum ama araştırmalarımda da içinde bulunan bakteri vs yüzünden riski olabilirmiş sanırım çok emin değilim ama
Parilti007 Eliffbaby bal bakteri barındırmayan tek gıdadır kim diyor bunları ya😅 Şeker açısından bir sıkıntınız yoksa abartmadan yenilebilir 🌸
snylyy 2cocuk2kopek cidden mi ya neden kullanılmıyor bende yeni kullanmaya başlamıştım faydalarından dolayı bir kaç gündür kullanıyordum
2cocuk2kopek snylyy hamile olmasanda çok faydası yok aslında bağırsak temizleme işlevi görüyor . Tuvalete çıkma sorunun varsa ama hamile değilsen