busraaa570 ilk sezaryen sonrası dik durmakta zorlanmıştım müthiş bir acıydı hemşireler kalk yürümen gerekiyor bak yapışacak diyorlardı yapışsın kalkamam diyor ağlıyordum 10 gün kambur yürüdüm ☺ ama ikinci öyle rahat geçti ki ya gerçekten acım çok değildi yada süreci bildiğim için güçlüydüm kalktım yürüdüm bebeğimle kendim ilgilendim eve geldim yine aynı yatmadkm doğru düzgün kolaydı ikinci sezaryen benim için, sonrada hiç dikiş acısı ağrı şişlik vs birşey olmadı inşallah 3.de kolay olur , sizde rahat olun Allah yardımcımız olsun