Merhaba bende 5+2 gebeyim bugün kontrolde doktor sağ tarafimda kist olduğunu ama önemli birşey olmadığını sorun yaratmayacagini söyledi. Eğer için rahat değilse başka doktora görünmen daha sağlıklı olur canım ,🌸 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻