Kızlar bugün kontrolüm vardı nstde bir şey çıkmadı sonra kanım çok düştü doktorum yatış verdi kan serumu takıldı serum bitti sancılarım başladı karnım kasıldı nstde sancım çıktı 50.60 larda doktorum doğumhanaye git aşağıdan baksınlar dedi ama benim evde iki küçük çocuğum kaldığı için eve gideyim sıklaşırsa gelirim dedim eve geldim biraz oldu ama şuan durdu sizce sabaha olur mu 37.6 yım 3. Doğumum olucak ilk ikisi normal bunda hızlı ilerler bir şey oldumu hemen gel dedi doktorum