Kızlar 2. Hamileliğim olduğu için planlı sezeryan olucak doktorum bayram öncesi alalım bayramd şehir dışında olacağım sıkıntı yaşayamalım dedi ama sonra çocuğun 1 hafta sonra kontrolleri vs için hastane işi oluyormuydu hatırlamıyorum çocuk doktoru da izinde olur o zaman 🤔