Turuncukadin Tetanoz aşısı sonrası boynunda beze çıkan oldu mu nohut kadar ve ağrılı. Hamileyim çok endişe ettim
seyma0661 Turuncukadin ben 2 doz oldum ama öyle bişey çıkmadı tetanozun öyle bi yan etkisi olduğunu da duymamıştım hiç 🫣
zynpknt Turuncukadin yok hiç öyle bişey yaşamadım ve duymadım acaba tiroidlerle ilgili bişey mi var bi dahiliyeye görünün bence
Cerennnm Daha yeni aşı oldum 2 gün önce kol ağrısı yaptı sadece aşıdan sonra olduğu için tetenoza bağlamış olabilirsin balım ama ilgisi yok doktora danış mutlaka