Rojindcl Kayzennn yok vala bende o adamın yanında doğum yapmak istiyorum ama fiyatları daha bilmiyorum ama odamı her kes tavsiye ediyor bana
Elyadd Kayzennn benim yengem gidiyordu o doktora 29 haftalık iken bebeğin başı büyük ve kafasının içinde bosluklar görüyorum demiş onları bayağı tedirgin etmis, onlar da başka doktorlara bakmışlar bebek aslında gayet iyi boşluk yokmuş kafasının içinde sadece genetiksel olarak kafa ölçüsü bı tık büyükmüş denilmiş onlara, simdi de genesisteki Mahmut hocaya gidecekler doğuma kadar
Dilsah02 Kayzennn Merhaba Ben ilk Doğumumu Orda Yapmıştım Kızım şuan 4 yaşında sanırım Hastanenin adı da Yeri de Değişmiş Ama benim zamanımda Yasemin Çeter Vardı Ve Şuan tekrar hamileyim Keşke tekrar Yasemin Hanıma Gidebilme Şansım olsa Çok iyi Bir Doktor Hala orda mı bilmiyorum ama eğer orda ise Tavsiye Ederim 🌸
Ayse0434 700₺ ödüyorum doktor iyi detaylı bakıyor bilgi veriyor içim rahat ediyor bazı soruları sormadan kendi bilgi veriyor
Senasude Ben il dışından gelip bir defa gitmiştim hastaneye oda evindar beye denk gelmiştim. Emniyet indirimi ile 650 gibi bir muayene ücreti ödeyip girmiştim gayet açıklayıcı ilgili konuşkan hoş bir beyefendiydi
Mervepoyrazzz Bende o doktora gitmeyi düşünüyordum ama eşim kadın doktor diye tutturunca onu kıramadım muayene ücreti ordaki diğer doktorlar ile aynıydı
Aren21 Bende ona gidiyorum çok da memnunum ama doğum ücretini hiç sormadım ya soran olursa buraya yazabilir mi bari 🤫🤭
Tuntun44 Daha bugün sorduk, normal doğum 15 buçuk, sezaryen doğum 22bin civarında bir şey demişlerdi. %15 kamu indirimi yapıyorlar. Doktorunuzun olmadığı zamana denk gelip onu çağırttırırsanız da ek 5-6bin civarında bir ödemesi oluyormuş
Aren21 Tuntun44 peki diğer sohbetler de gördüm detaylı ultrason da ücretliymiş bazı yerlerde dünya park ta damı öyle acaba ve kaç haftalık sizin ki
Tuntun44 Aren21 detaylı ultrasyon için mehmet irfan külahçıoğlu’na gitmiştim ben o yüzden bilgim yok malesef. Şuan 28 haftalığım