ylmzdry0 kızlar hafif sarı akıntı yaşayan var mı 5+3 sıkıntılı bi durum mı normal mi sizlerde sarı akıntı dışında normal akıntınızda oluyor mu
Ceydanurr ylmzdry0 akıntı normal bence ben 38 haftalık hamileyim benimde akıntım fazla doktor doğumdan sonra biteceğini söylüyor rengi değişmediği sürece sıkıntı olacağını sanmıyorum
Minnakpopus ylmzdry0 doktorum yeşile dönük,kanlı ve pis kokulu olmadığı sürece sıkıntı yok gayet normal diyor
Guzelgunlerrr ylmzdry0 ay canım bende 5+6 yım her gün sarı akıntım var nerdeyse azar azar kokusuz ama inşallah normaldir bende yarın doktorıma soracağım
Ebruebos ylmzdry0 o bende de oluyor canım. Küçük küçük arada sarı ama kokusuz. Gebeliği öğrenmeden 2 gün önce idrar testi falan vermiştim enfeksiyon da yok bence normal olması.