Fatmadmr37 Mugum46 alın ama bence en fazla bir kutu olsun alerji yapma riski yüksek iyi de gelmeyebilir. Hem bez hem ıslak mendil için az almanızda fayda var.
yeni_anne2 Mugum46 benim doğumum 2 hafta sonra ben Kasım indirimden almıştım uygun olarak molfıks iyiki de almışım geçen açtım bir tanesini kuruma vs hiç yok aynı aldığım gibi alınabilir
seyma0661 Mugum46 ben kasımda almıştım ters çevirip dizdim çekmecesine nasipse mart ayında kullanmaya başlarız anca 😂
Bebekayik Mugum46 birşey olmaz ben uni baby almıştım 0-6 ay şimdi 6-12ye geçtik stoklu alıyorum aylarca kullanıyorum ters dizmen yeterli
eceeelmn Mugum46 benim de Mayıs ayında 12 paket Molfix ıslak mendil aldım.sonucta markette de duruyor acmadiktan sonra bişey olmaz.alerji vs kısmına gelince eğer öyle bişey olursa evde kullanırım bişey olmaz
Edafmo Mugum46 alın bence hiç bişiicik olmaz. ben koli koli sleepy almıştım ilk bebeğimde 1 yaşına kadar ayrıdan almadan o stoğumu kullanmıştım :D Koliyi ters bir şekilde serin kuru yere koyun kurumaz