T-159 25 e giricem nisanda. Yaşda önemli diyorlar da, riskli deyip anneyi strese sokup hamilelik boyunca zehir zıkkım geçirenler var ve bebekleri sağlıklı dogabiliyor. İçinizi ferah tutun hep. Ben 3luyu yaptirmayacaktim ikili güzel geldiği için ama doktorum yaptıralım dediği için yaptırdım. Sonucunu öğrenmek bile istemiyorum 😂