Baciko
38 yaşındayım 15 sene önce tek tüpüm alındı
15 sene boyunca bir kere bile gebe kalmadım. Yani çocuk istemedim ama sonuçta evliydim plansız bir gebelik bile yaşanmadı
Geçen sene amh 0,50 çıktı, annem 36 yaşında menapoza girmiş. Ben de yeniden evlendim eşimin de hiç çocuğu yok o yüzden üzüldüm gittim yumurta dondurdum ama 2 tane kaliteli çıktı toplam 3 yumurtam var
Neyse ben iki yumurtaya güveniyordum bu arada hiç hamilelik planımız yoktu ben çok sağlıklı beslendim şekerden uzak tuttum Hergun bir tane nar yedim ( etkisi olabilir bilmiyorum ) 9 gün gecikti reglim ben normalde erken olan biriyim, test yaptım pozitif çıktı yine dış gebelik sandım gittim doktora kese rahimde
Yani çok garip şeyler her şey bir mucize
Sürekli kafaya takarsan bir şeyi olmuyor sanki