iremsozer1 Bugün doktora gittik ve nasıl büyüdüğüne inanamadım kesesi 10 mm iken şimdi kendisi 11 mm 🐣 kalp atışı 161 çıktı normal dedi doktor sizlerin nasıl , ben idrar kesem boş gittim göbeğimde olmadığından çok bastırdı bidahakine dolu gel daha rahat bakarız dedi
Aysedgrlikrkmz iremsozer1 ne güzel bizde 6+5 te duyduk çok değişik çok güzel tarifi olmayan bi duygu 🥰🥰🥰 Rabbim hepimize sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🙏🏼