

Kızlar 26 Ocak adet oldum o gün test yapmıştım negatif çıkmıştı kanda da ondan beri çamur gibi lekenmem var kahverengi renginde test yaptım böyle çıktı yani 13 gündür devam ediyor lekelenme bu normal mi peceteyi sildikce gelen lekeler ama damla değil peceteyi dolduruyor ama çamaşırima felan bulaşmiyor sadece peceteye geliyor yoğun