Bence bu hamileliği nasıl geçirdiğinizle alakalı oluyor.
Ben mesela 7. Ve 8. Hafta deli gibi yorgunum , kılımı kıpırdatamıyordum o haftalarda çalışmak çok zordu ama sonra tamamen geçti ve her şey normal ilerliyor. Hiçbir zaman bulantı kusma vs olmadı. Yani sizin hamileliğiniz güzel geçerse çalışabileceğiniz kadar çalışırsınız :) herkes hamileliği kötü ve zor geçirmiyor bence