Selam kızlar 38 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim, kasılma dedikleri şey nasıl bir his bunu bilmiyorum, doğum sancıları nasıl başlar neye benzer nasıl olursa hastaneye gidilir, ya anlayamazsam diye korkuyorum, kasılma dedikleri bebeğin karında kendini gerip bırakması mı? Benim şu an belim ve karnım ağrıyor , sık idrara çıkma isteği oluyor ve bebeği aşağıda hissediyorum, arada vajinada batma ve sızlama oluyor sizce doğum belirtileri mi bunlar?