Gamzeevrenn canım ben 31+6 dayım bugün tansiyonum 70/40 çıktı 😂 hamileliğimi öğrendiğimden beri küçük tansiyonum 5 olmadı doktora sorduğumda hamilelikde düşük tansiyonun çok önemli olmadığını söyledi sadece tansiyonun düştüğünü anladığında ayran iç ayaktaysan uzanabiliysam uzan oturabiliyorsan otur başını koru bayılırsan diye oda bebek için tehlikeli olan bir durum değil dedi