Mel378 Esravf kliniklerde doktorlar var ama yine doğuma gelince pahalı bana göre 🙄 devleti istemiyorum ama özellerde çok tuzlu burda gerçekten umarım yeni hastanede acıbadem gibi olmaz 😬
Esravf Mel378 evet özel polıklınık olunca ektra doktor ücreti veriliyormus bende tecrübe edındım o yüzden hastane doktoruyla devam etmek en mantıklısı doktorum dan da cok memnunum