Ben bir çağlara gittim iyi hekim izan da da Acıbadem de doğum yaptırıyor normal olursa kendi klınığınde yapıyor . Acıbadem Tahir hocaya gittim beğendim . Ama tahlılllerı ne sıklıkla ister bilmiyorum . Aybala hoca var suan ücret olarak da iyi ama emin değilim Serap hocayı da tavsiye eden birçok kişi var . Mutlaka bır devlette kaydım olsun diye onur ve Suat hocayla da tanıştım kontrollerde rutin ama onur çok ilgisiz ve cidden asla isteyerek ilgilenmiyor. Uykusu gelmiş gibi memnunıyetsız sürekli . Doğumda normal veya sezeryanda kesınlıkle kararı hastaya bırakmıyor ben sezeryan yaparım dıyıp çıkıyor ısın içinden . Ama Suat hoca iyi sadece devlette doğum yapmam istemediğim için gitmedim ama ilgili bir hekim . Cidden çok stresli bir durum . Ama herşeyden önce bebek ve anne için en iyisini isteyen ve mümkünse konuşarak herşeyi anlatan bir hekim tercihi .