Sumeyyeaydn Kızlar 7+2 haftalık gebeyim hapşurduktan sonra karnımda acı oluyor bazen aşırı derece de acıyor bebeğe birşey oluyor sanıyorum sonrası geçiyor yaşayan var mı?
Annemidedinsen Sumeyyeaydn bende tam 7+0 bende sürekli hapşurma var benimde bir kaç kere çok acıdı sonra geçti anlayamadım bende
biizaaa Sumeyyeaydn bende de ilk haftalarda öyleydi canım karnını tut bir şey olmaz ben karnımı tutarak hapşırırdım
mmihri Sumeyyeaydn karın içi basınç arttığı için oluyor. Eğer çok üst üste hapşırmıyorsanız sorun etmeyin 😊
MMatildaa Sumeyyeaydn benimde oluyor canim 20 hafta oldu hala hapsirinca oksurunce oluyor normaldir korkma
Sumeyyeaydn Annemidedinsen karnım acıyor ama yırtılır şekilde korkuda oluyor neden acıyor diye rahim büyümesi ile alakalı yazıyor nette
Melekyeni Sumeyyeaydn benimde oluyordu bıçak saplanır şekilde büyük ihtimal normal burada çok okudum çünkü
biranneadayi1 Benim de sizinle aynı haftada hapşırınca bi ağrı oluyordu , ama hiçbir sorun olmadı , bence rahim tam büyüme gelişme değişme evresinde ondan öyle hassas korkmayın :)
NoName_ mmihri bildiğim yok durup dururken bir hapşurdum iki hapşurdum gıdıklanmıştır dedim olabilir bu postu da görmüştüm bugün🥲🙈üst üste olunca geri geleyim dedim üst üste 10 kere hapşurmuşumdur
patili_kiz90 Ben hapşırma öksürme durumlarında oturmaya çalışıyorum , aynı acı bende de oluyor. Ayaktayken rahim gergin durumda. Bebeğe bir sakıncası yokmuş tabi ama kasıklarda çok acı oluyor valla.