çok şey yazarım çok şükür pozitifi gördüm ama bunlar bunları yaşadım yine de pozitifim diyemicek kadar kırgın kızgınım Mustafa Taş ve hemşire ekibine.Tüm süreci bir hemşire ile geçirip onun da ilaç dozlarını sürekli düzeltip ne dediğini anlamaya çalışarak 230 bine yakın para harcadık. Anlatamayacak kadar yorgunum. Sürecim rahat nefes alacak seviyeye gelsin tüm değerlendirmeler mesajlarla hangi mecralara yazılıyorsa yazacağım.
He neden oraya gittim belirteyim. Oğlumu 8 yıl önce aynı merkezdeki Turgut Aydın hoca sayesinde kucağıma aldım. 3. De olumluyu yaşamama rağmen kendisine ekibine söyleyecek tek bir olumsuz yorumum olmadı. İstanbul a gitmiş başarıları daim olsun 🙏Kaliteyi aynı düşünerek oraya gitmiştim.
Sosyal medyada güzel görünen içine girince sizi o kadar ferahlatmıyor maalesef.
Çok iyi araştırıp diğer yorumlara da bakın lütfen. 38 yalındayım ben bir çok tedavi tecrübem oldu. En kötüsü buydu. Olumlu sonucu o ayrı fakat her şey orda bitmiyor maalesef. 5 aylık sürecimde dr bey ilkinde pr ını yaptı bir de transferde gördüm kendisini. Ulaşmak namümkün zaten.