Serifeee32 Kızlar ilk hamileliğim bana gerçekten işe yarayan çatlak kremi öneriniz var mı kullanıp faydasını gördüğünüz
Lillith Serifeee32 badger markasının kremi ve bio oil ikisi çok iyi ben de bunları alacağım. İkisinin de çok güzel yorumları var. ☺️
Beyzahamarat72 Serifeee32 8 aylık gebeyım bio oil kullanıyorum suana kadar 1 catlagım olmadı ben memnunum
aybikannesi Serifeee32 önerilen kremler ve yağlardan herkes çok memnun ama bütçe konusunda zorlayabiliyor. Ben 37 haftalık hamileyim the touch by seda altın çatlak kremi ni kullanıyorum hem inanılmaz güzel kokuyor hemde çok güzel nemlendiriyo hiç çatlağım olmadı günde 1 kere kullanmama rağmen. Yani tabi herkesin cildi de farklı ama ben memnunum şu anda da çok satanlar da
Newmomdml Serifeee32 herkes yapisal diyor aslinda bunun icin. 30 haftayim kiloluda bir hamileyim 15 kilo aldim baslangictan beri karnimda hic catlak yok. Hamileligi ogrendigimden beri normal nemlendirici krem sürüyorum her dustan sonra. Bimin zeytinyagli kremiyle basladim 😁 suan neutrogena yogun bakim krem kullaniyorum
AnayimBenAna_ Serifeee32 mustela maternite serum. İkinci gebeliğim şuan ilktede aynısını kullandım tek bir çatlağım yok
Kylr İlk gebeliğimde aşırı çatlamıştım. Şuan 34 haftalık hamileyim aynı kiloyu aldım henüz çatlsmadım. Lierac kullanıyorum, gün aşırı mutlaka sürüyorum özellikle duştan sonra.