mucizebebegimmm Arkadaşlar HG Hospital açılmış galiba. Oraya hiç gittiniz mi? Hastane ve çalışanları nasıl? Bizleri de bilgilendirir misiniz? 🥰
Ecem46 mucizebebegimmm bugün gittim bende henüz düzen tam oturmamış 2 saat asansör beklemek sinir etti sadece . Girişte sizi karşılayıp gideceğiniz yere kadar eşlik ediyor çalışan
2prens1prenses_ mucizebebegimmm bugün gittim ben canım hastane 10 yıldızlı otelde. Daha güzel aşırı temiz çalışanlar son derece ilgili kapıda karşıladılar resmen gideceğim yere kadar eşlik ettiler fln kalicagik odayida gördüm oda aynı şekilde çok güzeldi ve inanirmisin çok pahalı deildi sezeryan doğuma 32 bin dediker ben hastaneye girince aha dedim burası en az 50 bin ister fln ama yok doktorum derya sağlam bu arada son derece tatlı bir doktor cuma günü de doğumum var insaAllah
Zszehraaa mucizebebegimmm ben oraya gidiyorum gayet çalışanları iyi sistemleri çok güzel bence en önemlisi hem hijyenik hemde sistamatik doktorum Merva hanım okadar güzel ki daha önce başka özel hastaneye de gitmiştim ama hiç bu kadar ilgi görmemiştim neredeyse odada 40 dakika duruyoruz önceki gittiğim yerde 10 dakika duramıyorduk soru sormaya çekiniyordum
mucizebebegimmm Ahmet Hakan bayazıt , semih yancar , Bülent köstü, Derya sağlam hocalar da orada galiba. Hastane ekibinde sitesinde isimleri yazıyordu.
Ecem46 mucizebebegimmm Önder Ercan’da orada bugün gittim ismi vardı sulardan de inci markasiden Dr Ayfer vardı birde bi işim vardı ama hiç duymamıştım
mucizebebegimmm Ecem46 aaa cidden geçmiş mi? Başka bi konuşma da görmüştüm henüz belli değil demişlerdi
Sunss @Mucizebebegim @Ecem46 bende bugün derya hanıma gittim düzen nasıl olacak yeni olduğu için oturur mu her şey acaba diye sordum ptesi orda ameliyatım var dedi ufak tefek eksikler var sadece her şey tamam dedi. Epidural normal doğum olacak mı orda dedim her şey var Acıbadem gibi hastane resmen dedi kedisi
Ecem46 Sunss işte çok oturmamıştı düzen hastanede en fazla 20 dk kalıp çıkardık markaside burada iki saate yakın kaldık neredeyse çoğunluk asansör bekledik nts falan
Sunss Ecem46 anladım benim bir ay sonra bir sonraki kontrolüm bakalım umarım bir an önce oturur düzenleri. Son gününde markasiye gittim bende bebeği merak ettim iki gün daha beklemek istemedim açıkçası detaylı ultrasonu perinatolojide yaptırdım diye o ay kontrole gitmediğim için daha fazla beklemek istemedim bu hafta içi hep aradım sordum daha başlamadı demişlerdi. Siz nasıl gittiniz derya hanım daha pazartesi başlıyordu ama
Ecem46 Sunss sabah markaside öğleden sonra hg bakıyordu hastalara. Evime çok yakın diye burayı tercih ettik. Ama ultrason cihazı çok kötüydü markaside olan cihaz gelecekmiş daha getirememişler en iyisini yapmışsınız. Henüz ilaçta yazılamıyordu
Sunss Ecem46 hadi ya daha tam oturmamış demek ki ama tamamen geçince illaki oturur diye düşünüyorum orda doğumları vardı herhalde son anda bırakamamıştır haliyle markasiyi ama artık tamamen geçiyor.
mucizebebegimmm Ecem46 baya düzen yok o halde. Valla artık devletin açacağı kadın doğumu da merakla bekliyorum ben. Daha temiz daha yeni daha hassas bi hastane olacak mı diye. Bide özellerde nst ücreti ayrı ödeniyor değil mi ?
Ecem46 mucizebebegimmm bende normal doğum yapabilir miyim acaba korkuyorum kv korkuttu beni yok biri doğum yapmış kanala sıkışmış 15 gün küvezde kalmış vefat etmiş korkuyorum bende sezaryen diyordum hep şuan acaba yapabilir miyim normal diyorum kesi falan atılmasını istemiyorum.Serklaj ameliyatı oldum doktor 39. Haftayı beklemez dedi bakalım ya
Acelya11 mucizebebegimmm o hastane nerede olacak yakın mı açılması acaba bilginiz varmı Ecem46 bende 33 haftalığım yakınmışız ☺️