Yatan Haziranın ortasında doğum yapacağım sanırım 40 ı çıkana kadar uzun kollu falan giydiryorlarmış peki kırkı çıktıktan sonra nasıl giydirmem gerekiyor
Kubraftskci Yatan benimkide hazirana denk geliyo ortalarinda fln olcak doğumum banada 40 i cikana kadar ince uzun kollu giydr sonra kısa kollu çıtçıtlı kısa kollu takımlar al fln onları giydrrsn dediler
Girlmama Kubraftskci klimalı ortamda olacaksa bebek uzun kollu okey ama klimasız ortamda uzun giyerse isilik olur sıcaktan