Tomriscvn canım ben sana söyledim mi hatırlamıyorum ama üç kimyasalım var sonuncusunda yumurtlamadan adet gününe kadar hep kahverengi akıntım oldu sonra testte pozitifi görmüştüm hamile olabilirsin yani ben bu defa da olunca yine hamileyimdir diye düşünmüştüm ama yokmuş sen eğer bata iki üç gün varsa erken test yapabilirsin