Kızlar bu ay eşimle hep bebek denedik.Son adet tarihim 16 Ocak pkos olduğum için yumurtlamamı bilmiyorum ve adetlerim hep düzensizdir.Bugun afedersiniz ilişki sonrası peçeteye azıcık ap açık pembe bir kan geldi sizce yerleşme kanamasımıydı yoksa başka birşeymi korktum 😨