Hanimlar 37+0haftalığım ve 2 günden beri dişim ağrıyor. Başta diş eti sandım ama 2 gündür geçmedi ısıramıyorum da ağrıyan taraf. Bu haftada diş tedavisi olur mu acaba anestezi altinda? Doğumdan sonrasını beklesem çok uzayacak daha fazla ağırmasindan korkuyorum