2.ye hamileyim ve çalışıyorum daha şimdiden çocuğa kim bakacak diye düşünür oldum süpriz bir hamilelik planlı değildi. Düşünüyorum doğum izini az 3 ay ücretli 6 ay ücretsiz bakıcı da yok etrafımda 2 yaşa kadar getirsem en azından kreşe vericem ilk bebeğimizde annem 1 sene baktı 2 yaşa kadar verdim ama annem şuanda bakabilecek durumda değil özel sebeblerden dolayı